Lite reflektioner, yees.

Söndag kväll och Melissa Horn på Spotify. En skörsöndag alltså, men ändå inte då helgen har varit härlig. Dock alldeles kort, som vanligt...

Unghästarna var väldigt duktiga igår, dem liksom Eric Sa..ade. Mias lägenhet var väldigt fin, ko-bonden var snygg (i alla fall enligt Malle, som funderar på att söka till två...) och vinet samt den för-min-skull gjorda spelningslistan satt som ett smäck. Tack för den!

Kul också att träffa tjejerna från Sthlmsfolket. Detta idag... 

Stall-ledigheten har även varit ett stort plus idag, ibland behöver jag distans. Ringen på långfingret, vänster hand, är ett minus. Jag får inte av den! Louise tror att det beror på åskan, hon fick inte av sig sin ring heller... Typiskt!

Snart ny vecka. Nya möjligheter. Jag kommer att satsa på Dalarna, det blir tummen upp! Tjingeling



Kände mig inte så fotogenisk men hittade en bild
på snygg-gummi, på den här datorn som jag lånat.
Ganska osammanhängande till texten. Men nu blev det så...


Kommentarer
Postat av: moha

men euu jätteful bild!!

2011-05-19 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0