Högbo

Hej hopp från Högbo!! Vi är faktiskt på årets första meeting just nu... Hästarna har hoppat mycket bra idag, eller nästan alla i alla fall :)

Vi har med oss JR (eller haren som han förvandlas till när han är rädd, vilket han oftast är...), Lina, Gancho, Spirit, Fabio och Maav. Alla har fått pris utom Fabio och Spirre, men Spirit förtjänar ett efter en finfin runda med en klantig ryttare på ryggen. Maav skulle ha vunnit dagens 1,30 om han inte rivit sista hindret, såå synd! Men han fick ett pris i alla fall eftersom han var snabbaste fyrafelaren i klassen.

Det fick bli en liten snabb uppdatering från Sandviken. Nu är jag så trött och måste chilla lite! Haha skönt förresten att de spelar BB-låten i tävlingshögtalarna, det gillar jag ;) 



Spirit var fin idag :)


Kommentarer
Postat av: Anna Melinder

Hej! Du har ingen aning om vem jag är, men jag jobbade hos Niklas när Cagancho stod där nere, precis innan ni köpte honom. Han var, och är nog fortfarande, absoluta favoithästen! Tänkte bara höra hur det går? :) Mvh, Anna

2011-05-09 @ 12:59:12
URL: http://annamelinder.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaha vad kul :) Det är bara bra med Gancho!

2011-05-17 @ 21:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0