Falun i backspegeln - Hijos come back i sikte

Sitter på kontoret nu... Lite pappersarbete efter en grym helg i Falun! Söndagens resultat var lite halvdana men tors-lörd hoppade hästarna fantastiskt. Tror att det sög lite musten ur både mig och dem. Junioren får helt klart den största guldstjärnan efter att verkligen ha blommat ut och hoppat felfritt i 3 av 4 starter :)

Stort grattis också till Malle som vann båda 1,50-klasserna med Corre - Imponerande! Och till Madde som debuterade Queen och kom 3a i lördagens 1,50! Riktigt riktigt grymt!!

Hoppade förresten Hijo imorse och det är så att man får rysningar... Vilken häst jag har i honom! Visst, han försökte kasta av mig både två och tre gånger... men så han hoppar :)) Jag vill också rida 1,50 och jag tror att han är hästen som kan hjälpa mig med det. Längtar tills nästa helg då han ska göra sin första tävling sedan oktober förra året. Han kommer vara hemsk och hur bråkig som helst, men det är han liksom värd ändå...


Snart gör han come back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0