Helgen som var...

V i lördags... Och igår vaknade jag sent, för sent! Halv 12 var klockan då jag slog upp ögonen och insåg att jag skulle vara på Skeppargatan för fotografering en timme senare. Men jag hann som tur var! Därefter åkte jag direkt till Sickla för att fira Antons 1årsdag och efter det vidare till Mormor för att äta middag med kusinerna och avsluta med bio. Puh!! Sen somnade jag direkt när jag kom hem igen (eller somnade nästan redan på bion, för den va så beige...). Men kul helg i alla fall, mycket rolig!


 


Min fina prinsessa flyttade i fredags <3


Stackars Jenny fick skjutsa dessa två (+ en till som var ännu värre..) i lördags.




Snygga Triffa i Bingos studio!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0