Tuff helg med finfina hästar!

Vilken intensiv helg! Fysiskt sett har jag legat på minus hela helgen. Faktum som uppstående sjukdomar finns det liksom inte tid för i mitt liv... Om dessa trots allt väljer att infinna sig, finns det ingen tid för vila och definitivt ingen tid för återhämtning. Att vara på tävling 10 timmar och göra sex starter dagen efter feber och magsjuka är någonting man får överleva, och förstå mig rätt, jag gör det så gärna.

Vad skulle kunna hindra mig från att tävla när hästarna är fullkomligt exemplariska? Goose var 4:a i helgens högsta klass (Malle och Handsome vann!) och Junior debuterade 110 och gjorde det felfritt! Stora plus på dem och ännu mer plus på världens finaste Lina!! Hon nollade sin debut i 1,30 och gjorde sedan detsamma i div. 1-laget. Fantastiska häst! Tyvärr kom dock laget bara 5:a av 14 lag eftersom vi missade omhoppningen med ett ynka tidsfel... Gummi var i alla fall också felfri med Fabio, vilka nu är kvalade till 1,30. Blir debut på nästa tävling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0