Klubb-byte?

Det har gått ett rykte om att vi skulle ha bytt klubb till den här säsongen... Jag har inte förstått vad alla har fått det ifrån, tills Mia förklarade för mig nu i helgen... Orka att folk har läst om Team Elit på bloggen och trott att det var på riktigt! Hahaha seriöst, Team Elit? Hör ni inte ironin redan i klubbnamnet...? ;)

Ett förtydligande är alltså att Team Elit är en klubb gjord på luft efter x antal drinkar på en fest. Syftet med Team Elit var främst att slå Bromma i div. 1. Och missförstå mig rätt, jag älskar Team Elit, fatta vilka Stureplans-kick-offer vi skulle ha! Men som sagt, än sålänge är klubben endast ett roligt påhitt. Skulle det däremot bli verklighet en dag skulle vi definitivt bli unstoppable (i alla fall på ryttarfesterna!).




Challe är också med i Team Elit. Han (liksom jag) låtsas bara tävlar för Årsta Runsten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0