Jag jag jag

Guuud jag är så dålig! Men kan skylla på att Moses är i Frankrike och roar sig med snowboardåkning (men jag fattar att det bara är någonting hon säger för att ställa sig in hos mamma och pappa, på riktigt festar hon på nätterna och sover på dagarna...) Hur som helst, själv är man hemma och har ansvar för hennes hästar. Red åtta stycken igår och sju idag, förstå vilken rider jag kommer att bli med all denna träning!


Övrigt mycket jag då...


* Jag är fortfarande tagen av Angelicas prestation, vilken jäkla sjuk brud hon är!!


* Jag läser som bekant inte ihjäl mig, har istället börjat kolla BB innan jag somnar om kvällarna... (Haha nästan så att det blir avdrag på vuxenpoängs-skalan nu...)


* Jag var i Skärholmen idag för att hjälpa Anna att hitta en outfit till lördagens fest. Äventyret slutade med att hon hittade noll medan jag blev två klänningar rikare... hm?


* Jag lyssnar överdrivet mycket på Born this way och Blow.


* Jag håller på att sätta igång Hijo igen <3 <3 <3 <3 <3


 





Kommentarer
Postat av: Anna

Inte så mycke äventyr, mest ångest!!!!!

2011-03-04 @ 05:40:03
Postat av: moha

haha sluta blogga skit om mig när jag är borta och inte har tillgång till dator!

2011-03-06 @ 22:46:01
Postat av: moha

sjukt snygg bild på dig förresten malla!

2011-03-06 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0