Whoops och Hermi i fokus!

OMG Whoops var felfri idag! Helt otroligt då hon tidigare varit mycket mer vild än tam (fråga min GPA-hjälm, Moas svarta ridbyxor och hennes högra knä...). Men idag var hon fantastisk :)

Efter Strömsholm passade jag på att besöka min fina Hermione! Hon var hur tjock som helst men mådde mycket bra. Fri tillgång till mat och kompisar i hagen är nog hennes paradis... Fantastiskt vore det ju också om hon kunde bli dräktig! Hon har än inte tagit sig med Cardento som vi provat med, funderar därför på att prova Camaro M istället. Det är ju Whoopsis pappa och jag tror att han skulle kunna balansera upp Hermis heta temprament. Men egentligen vet jag inte, jag bara tror...



Finaste Hermione <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0