Tur att jag har Lina!

Som jag skrev tidigare missade JR sin chans att kvala till Falsterbo igår. Han var mycket nära men snubblade lite på mållinjen (eller för att vara exakt blev han lite publikskygg på mållinjen, lilla haren). Jag ser det dock inte som ett nederlag eftersom jag ändå inte tror att han har någon chans där nere, kanske som 6 eller 7-åring, men inte i år. Han kan hoppa fantastiskt bra men blir ofta lite spänd och behöver mer tid för att bli stadig. Jag tror på min Blackberry, men inte i år.

Naturligtvis hade det känts tråkigare om jag inte hade kvalat med någon annan häst men som tur är har jag min stjärna Softline H kvalad sedan tidigare <3 Lina är verkligen tvärt emot JR, hon har både själförtroende och skärpa! Som 5-åring slutade hon ju på 4:e plats på rankinglistan över alla 5-åringar efter året slut och idag ligger hon på 6:e plats av alla 6-åringar...


Finaste Lina i Falsterbo förra året!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0