Spekulationer...

Försöker verkligen finna motivation till att städa mitt rum. Det går trögt. Jag har bara femtioelvamiljoner andra tankar som tar all min uppmärksamhet. Roliga och mindre roliga, mest roliga. De handlar om sommaren, sommaren 2011. Den kommer att bli magisk. Jag tror verkligen det. Men jag ser fram emot den så mycket att det känns som att den nästan redan är förbi. Jag vill verkligen inte att den bara ska rinna iväg, för jag vill kunna stanna upp och bara njuta... 

Jag funderar också lite på en viss person. Personen i fråga har liksom lämnat sina spår, egentligen förstår jag absolut inte varför. Det är detta som är så konstigt. Han (okej, jag erkänner, det är en han...) dyker upp ibland i min hjärna, absolut inte lika ofta längre, men faktiskt just nu i skrivande stund. Hm, rätt irriterande faktiskt. Men det är okej, han får väl hänga med lite då. 

Just det sommarplaner! Blir Irland, Falsterbo, Gotland och Öland som det ser ut nu. Mycket lovande! Hoppas på att vinna alla klasser jag startar och träffa mannen i mitt liv. Haha, shit vilken sjuk sommar det skulle bli då! Ne helt klart för orealistikt, det var inte ens kul. Ska vi säga final i Falsterbo, massa fest med världens finaste vänner (minus min Tessi) och kanske en dejt eller två? Haha, taget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0