Jag har hittat en kaninunge!

Imorse när jag skulle till stallet runt 06.30 såg jag en kaninunge på sjättenovembervägen! Bussarna passerar var 5e minut där i rusningstid och kaninens öde såg inte direkt lysande ut... Jag stannade därför bilen, hämtade kaninungen som för övrigt var världens sötaste och tog med den hem.
.
.
Min största önskan är att jag ska hitta vart den kommer ifrån och kunna lämna tillbaka den. Men eftersom den varken är chipmärkt, ögonmärk eller bar halsband blir det lite klurigt. Hoppas på att någon sätter upp "saknad"-lappar. I annat fall får jag knacka dörr i området där jag fann den.
.
.
Hur som helst får Moa vara kaninvakt i veckan eftersom jag åker idag. Hon får även vara stjärnvakt (till Lina) och hästvakt till de andra. Nu drar jag till DUBLIN! Tillbaka igen på lördag så trevlig midsommar till er alla <3
.
.
The sweetest thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0