Genrep

Snap, back to reality...

Jag är lite delad, längtar tillbaka till Dublin men är samtidigt nöjd över att vara hemma... Tränade min lilla stjärna idag hos Helena och hon kändes fin! Det fick bli lite som ett genrep inför Falsterbo som vi åker till på lördag(!) Fick dock ett nedslag, vilket inte händer allt för ofta med henne, hon är ju trots allt världens finaste sto (tillsammans med Hermi <3).
.
.
Har förresten funderat lite på min amerikanska pojkvän. Han kanske inte är så dum ändå, jag skulle ju bli grym på engelska om jag behåller honom och det är ju ett av mina mål här i livet... haha.
.
.

Bästa!


Kommentarer
Postat av: Anna

BEHÅLL BEHÅLL BEHÅLL!!!!!!!!

2011-06-29 @ 01:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0