Hijo is taking revenge...

Det har passerat några år sedan jag började med hästhoppning. Hästar har också passerat. Vissa har fastnat längre in i mitt hjärta än andra. En favorit, storfavoriten, är såklart NL Kitt. Jag tror att det var när han lämnade som jag blev mest ledsen. Då kändes det tungt även om jag visste att han skulle få det bra och att det för mig skulle komma nya.

Nu har det kommit nya. Lina är drottningen som jag skulle kunna lovorda tusen gånger om. Men det finns också en kung i stallet. Han har varit sjuk i vinter men börjar nu sakta men säkert hitta tillbaka till sin storform. Jag hoppade honom hos Helena igår, han klippte några 1,50-hinder och det rörde honom inte i ryggen. MAGNIFICENT!




Kungen har hittat formen igen!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Underbart! Kör hårt nu =)

2011-07-14 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0