Jag har ont!

Alltså Wisby-helgen kunde ju börjat bättre... Jag har ont i kroppen. Hijo praktiskt taget skickde av mig på framhoppningen. Nacken fick sig en smäll liksom armbågen där kavajen också gick sönder. Tack Hijo! Detta hände efter sista räcket då jag precis skulle gå in på banan. Han hoppade som tur var väl, i alla fall i början på banan. När vi kom till vattengraven tog det dock stopp. Den ville han inte hoppa. Försök nummer två hoppade han, snett... Mitt smalben fick sig en rejäl smäll här. Det är mycket påfrestande för min kropp att ha en sådan bråkstake till häst. Han får gärna sköta sina kort bättre imorgon. Annars blir jag arg... eller typ argare.


Spirit var fin, fick dock ett nedslag, men han försökte inte ta livet av mig till skillnad från sin brunpälsade granne i alla fall...
.
.
.
.
Spirit tillsammans med världens finaste, bästa och mest underbara häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0