Hemma

Jag gjorde min sämsta tävling hittills i år denna helgen som var. Inte en enda placering blev det, första gången på länge som det händer... Spirit var kanonfin men fick ett nedslag per klass. Lite oflyt kan jag tycka... Hijo hade som tidigare nämnts sjukligt stor vattenskräck, vilket för mig är lite oförståligt då han hoppat vatten tidigare utan att blinka. Men motgång är bra... ibland. Det gäller nu att tagga till på riktigt, hitta motivation och ge sig sjutton på att det var den första och sista 'oplacerade' tävlingshelgen för i år! Min vän Alex vann förresten båda 1,40-klasserna och en 1,30-klass i Wisby!! Väldigt bra gjort :)


Vi kom hem vid 05.00 imorse. Tog därmed sovmorgon idag... till 14.30 haha. Välbehövligt! Nu satsar jag på att ta det så lugnt som möjligt. Packa upp, fixa med hästarna och chilla resten av tiden som är kvar av denna bortsovda måndag...
.
.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0