Finaldagen.

Några timmar kvar till the big final! Jag vet inte om jag är mer nervös än taggad eller tvärt om... Tror att jag kommer vara nervös men sedan tagga till när tävlingsmomentet infinner sig. Jag är en tävlingsmänniska rakt igenom, det vet folk som känner mig. Sedan litar jag på min stjärnhäst, finns ingen annnan jag hellre skulle rida idag. Softline är bara bäst, oavsett hur det kommer att gå!


Först var jag faktiskt nöjd med att bara ha tagit mig till finalen. Många föll bort redan på kvalen till Falsterbo och 137 stycken kvalificerade sig till slut för att få tävla på Sveriges största utomhustävling. Av alla dessa hästar hoppade endast 20 stycken till sig en finalbiljett, min finfina häst var en av dem. Klart jag är nöjd! Jag poängterade detta för Malle och hon skakade bara på huvudet... Du kan ju inte nöja dig här! Nu ser till till att tagga till inför finalen! ... och där har hon faktiskt en poäng. Jag kan inte vara nöjd än, jag ska självklart försöka prestera mitt yttersta även i finalen! Att vara nöjd hamnar därför nu i det förflutna. Jag och Lina ser istället framåt, mot en final som kommer att bli det svåraste vi någonsin gjort!



Håll alla tummar och tår nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0