Världens sämsta dygn..

Helvetesnatt... 2011 kunde helt klart ha börjat bättre!

Jag hann bara träna en häst igår för att sedan få ett samtal om att Hijo hade fått ett kolikanfall. Åkte hem med Goose och Spirit och försökte sedan med hjälp av våran veterinär att få bukt på hans kolikbesvär. Dock blev min sjärna inte mycket bättre. Varje timme i natt har jag varit nere och gått med honom... När jag kl. 05.00 imorse kom ner till stallet och han fortfarande var orolig fanns det inga alternativ. Hijo står nu under behandling på SLU.

Jag vet att jag har gjort allt jag kan, men trots det är oron självklart oändligt stor. Det får inte hända någonting med Hijo!! Vi är påväg hem nu, kan ju inte göra mer... Hoppas att de hör av sig med goda nyheter under dagen.

Själv är jag sjuk också, men det känns väldigt betydelselöst i sammanhanget. Tur att jag har min pappa, som hela natten hjälpt mig att gå med Hijo och nu på morgonen körde oss upp till Ultuna. Han är guld värd!






Världens bästa häst och världens bästa pappa!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Papi!:D

2011-01-05 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0