Lina ligger definitivt på pluss!

Av alla mina hästar finns det alltid dem som ligger bättre och sämre till. Det är svårt att säga vem man tycker om bäst eftersom det hela tiden ändras, mer eller mindre. Vissa ligger dock oftare på pluss-sidan än andra. En som oftast och även just nu ligger riktigt högt upp på rankingen är min finlina!! Jag har börjat hoppa henne igen efter vintervilan och hon hoppar nog ännu bättre nu än tidigare!! Hon sköter sig dessutom utmärkt även vid alla andra tillfällen. Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna en sådan fantastisk häst som Softlina (jag skulle velat sett det här när hon som 4-åring var så sjukt djävlig och reste sig och slog över på rygg med mig på, inte så jättecharmig då...). Men nu är hon är i alla fall en riktig drömhäst!

 


Står som ett ljus på gången medan Hijo försöker bita henne vid jämna mellanrum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0