Ränne?

Jag gjorde bort mig lite igår. Eller jag gjorde nog bort Anna mer, jag fick även Anna att göra bort sig själv! HAHA va stört det här var...



Vi satt och spelade kort på då Annas mobil ringde. Hon svarade, pratade en liten stund och la sedan ifrån sig mobilen och började spela igen. Jag startade konversationen med:

- Vem var det?

- Renne, en kompis till Aram.. Han heter typ Ränne men jag brukar säga René, Ränne är så fult...

- Haha Ränne, man tänker typ på Ränn... Rännskita?

- Hahaha faktiskt! Jag brukar att försöka undvika att säga hans namn...

- Du säger typ DU, HÖRRU!!?

- Haha aa typ.




Här börjar vi prata om någonting annat varpå Anna får ett sms:

Här satt man och hoppades på att ni skulle prata om nått snuskigt, men det ända man får höra är hur fult mitt namn är..





HAHAHAHAHA, Anna kan du please stänga av mobilen nästa gång!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0