Kan det bli bättre nu..?

Vecka 1 år 2011 har inte varit någon hit. Jag hoppas att detta året har valt att börja på sämsta sätt för att sedan bara kunna bli bättre... Och det börjar odrna upp sig nu. Hijo är inte hemma än men läget är stabild och jag hoppas kunna hämta hem honom i början på nästa vecka. Själv har jag också kryat på mig!

Ser alltså ljust ut inför nästa vecka. Imorgon är det träning för Pether också, ska bli jättekul! Eftersom inte Hijo kan följa med på träningen får Spirit ta hans plats istället... Och sedan ska såklart min gullunge med och visa vad han går för. Ska trimma dem ordentligt idag, och sedan ska jag hoppa en inackordering och hålla en träning. Det blir dagens det...




Saknar min me Hijo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0