Intensiva dygn just nu..

Känns som om jag knappt hann gå och lägga mig igår... Det var en mycket effektiv dag och om man räknar ridning och hästträning som ett yrke så jobbade jag 06.30-22.00 igår, lite småtaskigt arbetsschema kanske..?

Men jag fick trots allt mycket gjort, alla hästar som skulle ridas reds, Goose och Spirit blev även av med lite vinterpäls och fick sedan träna för Helena på kvällen. De var faktiskt mycket fina båda två!!

Jag ska strax åka upp med Hijo till Ultuna, ingen rast inge ro här...



Vill ha bra besked om Me Hijo idag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej,

Råkade ramla över din blogg och hittade massa kul att läsa. Kommer tillbaka :-)

2011-01-20 @ 08:04:07
URL: http://stalltjejerna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0