Det vänder nuuu

Jag har kommit fram till att allting vänder snart! Januari är liksom en månad utan någon direkt mening. Jag tror att den är till för att vi i Sverige verkligen ska kunna uppskatta våren och sommaren sedan. Februari däremot oj oj oj, kan vara en av de vassaste månaderna på året, om man räknar bort juni, juli, augusti såklart, då de spelar i en annan division... I februari händer det liksom! Nationell/Elittävling i Borås följt av min födelsedag (som jag kommer att fira hela helgen haha) och därefter Scandinavium som aldrig brukar göra en besviken! Är det inte fantastiskt?! Fatta vad mycket att se fram emot och bara två veckor tills att allt detta superroliga drar igång!! Ska fira min upptäckt med ett pass på gymmet, minst 550 kcal ska brännas bort, det gäller att hela tiden inte vara sämre än gången innan.. Oki kööör!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0