Ramlat av idag. Aj aj.

Idag var det dags igen. Var ett tag sedan jag tuggade grus senast så det var väl hög tid för det nu, eller Junior tyckte det i alla fall... Jag praktiskt taget flög av idag på hoppträningen. Blir lätt så när en 160 centimeters blixtsnabb femåring väljer att inte hoppa i samma ögonblick som (tanken var att) han skulle hoppa av. Jag slog i huvudet men klarade mig skapligt ändå (var ju bara huvudet liksom hö hö). Förutom den incidenten så gick träningen bra, både med JR och med Lina. Har även hunnit med att busa i skogen med Fiston och trimmat (eller snarare försökt trimma) mina fina, nyklippta fyraåringar! Nu funderar jag på att stanna på gården i natt, har hört ett rykte om att det blir god middag här ikväll så jag tänkte liksom bjuda in mig själv ;)

  


Jag kan inte ens blir arg på honom när han skickar mig i backen. Han är för söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0