Nya tag!

Jag inte varit superaktiv här, nej... Blev ett sådant oskönt slut på förra veckan eftersom jag var tvungen att hoppa in för sjuk helgpersonal. Som tur var hade jag och Moa bara filmchillat under lördagkvällen och även om jag inte sovit så många timmar när smset om sjukskrivningen nådde min mobil 06.15 söndag morgon, så var jag åtminstone nykter vid detta tillfälle.

Men nu är jag på gång igen och den här veckan har mycket att erbjuda vill jag lova. Bland annat så har jag en up coming 25-årsfödelsedag att fira!



Ikväll blir det date med den här grymma människan!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej du!

Satt och googlade lite om JMK och kom av en slump in på din blogg. Läste lite längre bak i arkivet och har förstått att du pluggar/pluggat där? :-) Är du toknöjd med det valet, eller tycker du att det är supertråkigt, blä och något du ångrar? Haha. Skulle vilja ha en "mänsklig" åsikt om JMK än att bara utgå efter hemsidan.. Ha det bäst!

2011-02-17 @ 13:13:43
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0