Klipp och träningstisdag

Jag har klippt tre hästar nu på förmiddagen. Gillar inte att klippa! Det tar tid, är tråkigt och kliar när man får håret på kläderna... Men nu är det gjort, Whistler, Saidie och Junioren är nu supersnygga. Junior ska få göra sin första hoppträning för i år ikväll. Han ska tillsammans med Lina, Gancho och Fabi få åka till Helena. Moa har förresten fått Fabi av mig eftersom jag redan har så många hästar och för att jag tror att Fab kan bli ett mycket bra komplement till Maav och Gancho (Fabi är faktiskt underskattad..). Sedan rider Gummi honom mycket bra också!! Ska bli kul att se när de träningsdebuterar ikväll :)

Men innan det blir dags att åka på hoppträning ska jag rida Fiston, ta in hästarna, jogga på militärens (så supernice väder så SATS känns lite för instängt för mig idag...) och rida min busunge. Bäst att sätta fart!



Nyklippt busunge som blev brun istället för svart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0