Kaosvecka - nu GBG!

Shiit vilken fullproppad kaotisk vecka! Var ska jag börja liksom? Stallpersonal sjuk och 7-9 hästar att rida varje dag, -27,5 grader i förrgår när jag började jobba, död hästbil med två hästar i på motorväg 73 (kolsvart ute, svinkallt och ingen mobil = mindre bra kombination... Thank god att jag hade Hanna med mig!!!).


KAOS - minst sagt.


Idag har det dock flytit på bättre. Flög från Bromma tidigt imorse och har spenderat dagen på Scandinavium horse show. Filar på ett reportage som ska handla om tävlingsveterinärernas arbete... Superkul!


Berättar mer om allt lite senare, nu väntar gymmet på mitt supernicea hotell!!



En arbetsplats som slår min där hemma med hästlängder.
Kanske flyttar hit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0