Födelsedagsspekulationer!

Om drygt en vecka fyller jag år, 25 hela år!! Sjukt att snart vara närmare 30 än 20 liksom... Haha men det berör mig inte så mycket, 25 känns bra. Det känns liksom moget men ändå ungt. Jag tycker inte att man ska noja över sin ålder, oavsett vilken ålder man har... Jag brukar alltid tänka på att inte irritera mig på eller oroa mig över saker som ändå inte går att påverka, som ålder till exempelt. Personligen kan jag säga att jag idag både är snyggare, smartare och mer framgångsrik än vad jag var när jag var 20 år. Tänk bara när jag fyller 30 liksom, oj oj oj ;)

Många frågar mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Och missförstå mig rätt, jag älskar överraskningar och presenter, men känner mig trots det lite gammal för att förvänta mig.. liksom... paket.

Snart är man kanske till och med för gammal för att önska sig saker av mamma och pappa (eller nej, det dröjer nog några decennier till...). Men problemet är att jag önskar mig stora grejer, eller dyra kanske man ska säga, som typ ett löpband och en Iphone, ett gymkort och en pulsklocka och ett knippe med aktier som i slutändan blir sjukt lönsamma och gör mig ekonomiskt oberoeende före 30-års ålder (fatta vilken 25-årspresent!!). Haha ne men för att vara lite realistisk, ett "grattis" skulle i alla fall göra min dag, min födelsedag :)   



Kommentarer
Postat av: moha

haha bra då vet jag det!

2011-02-10 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0