F.G.I.F

Thank God it's Friday <3 På ett sätt har det liksom varit fredag hela den här veckan. Mycket skönt att kunna ta tillvara på sommarkvällarna även om man jobbar... Dock kanske mängden vardags-vin skulle kunna minskas lite...?
.....Igår var det dags igen. Anna var ledig och ville dela på en flaska, trots att vi redan druckit varsitt glas på Långbro Världshus. Men vadå? Det var ju en fantastiskt sommarkväll! Jag hängde på Mattis båt i Winterviken under gårdags-eftermiddagen med Anna, Jenny, Mattis, Linus och Peter. Samma tappra skala begav sig därefter alltså till Långbro för middag och vin... eller vissa för öl (konstigt).
.....När klockan sedan slagit 22 kom jag dock på att jag hade åkt bil dit och skulle behöva gå hem, och sedan morgonen därpå (alltså imorse) GÅ och hämta bilen för att sedan åka till stallet. Just det - jag börjar 07.00. Jobbigt. Som tur var sov sedan J över och kunde skjutsa mig... Vi slutade nämligen inte kvällen vid 22 utan fortsatte med att spela en basketmatch på en kolsvart kvällsbasketplan. Hur kul som helst! Jag, Jenny, Mattis och Patrik var på lag och vann såklart, höhö. Tror dock att Mattis satte alla bollar i korgen, men det var väl givet, han är ju typ dubbelt så lång som oss andra.
.
.
Ikväll ska jag istället avnjuta sommarsolen på Söder. MYYYS!
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0