USA

Har kommer en halsning fran Miami!!

Kom hit igar kvall efter nagra dagar i NY och ett snabbt stopp i Washington. USA ar fantastistiskt och vi har verkligen shoppat som galningar, hur underbart som helst! Nu ska jag bara battra pa brannan nagon vecka innan det ar dags att atervanda till Stockholm!

Saknar dock mina alsklingar dar hemma, framforallt Lina och Goose som var sa grymma pa tavlingen sist! Men aven Hijo saklart... Han retar nog gallfeber pa alla i stallet dar hemma nu nar han inte far sa mycket uppmarksamhet! Tanker aven en del pa Hermi, jag hoppas (och tror) att hon har det bra i Arbaga.

Far lite abstinens nar jag sag hastarna i Central Park... Vill absolut inte vara nagon annanstans an har, men Gavle hade saklart varit rolig!! Hoppas att det gar bra for alla jag kanner dar, hejar i alla fall pa er harifran! Och sa saknar jag mina ohastiga vanner dar hemma ocksa <3

Ska ut pa beachen nu, oki bah!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du glömde junior! taskigt...

2011-04-25 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0