Tummen upp för Lina och Goose.

Började helgen med en trevlig utgång på Söder! Pattie var med från början och sedan mötte vi även upp Tove och en tjej jag inte känner, Amanda hette hon och fyllde dagen till ära även år!! Vi startade på Kellys, haha shit vad jag kände mig fel ute med pennkjol och Chanel-Iphone... Slutade sedan kvällen på Scandic Malmen!

Igår var det ju tävling också! På hemmaplan och allt :) Hästarna gjorde strålande insatser i vårsolen. Världens finaste finlina var felfri i både 1,20 och 1,30. Goose ville inte vara sämre, och hoppade dessutom till sig två ärevarvsplaceringar, en 4:e plats och en 6:e, superduktiga häst <3

JR och Spirre var också väldigt fina! JR debuterade 1,20 med ett nedslag, mycket duktigt av honom då banan var lite småklurig med trekombination och grejer (som han för övrigt typ aldrig hoppat förut..). Spirit gjorde en fin runda i 1,20 och hoppade till sig ett vitt litet pris. Fiston debuterade förresten 1,10 på morgonen, 8 fel blev resultatet, men jag är nöjd med det eftersom han aldrig hoppat en sådan lång bana på den höjden utan endast något enstaka hinder...

Jag längtar som bara den till det nationella meetinget i Högbo nu! Men först står ju USA på planeringen. Imorgon lämnar vi landet, åååå va häftigt det ska bli!!!!

Nu måste jag skynda iväg på gummis studentskiva, här ska festas med 92:or haha!




Jag och Maria rider fram. Jag ser väldigt mätt ut här, men har faktiskt kavajen på mig under för att bortförklara min halvtaskiga form, haha. Goose var iaf snygg som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0