Ett skämt...? Tror det!

Det blev P&J, och vilket jäkla botten-napp sen, ett aprilskämt helt enkelt... Det gick verkligen dåligt, verkligen sjukt dåligt!!! Whistler var bäst, han gick i mål med ett stopp och ett nedslag. Försökte springa förbi de flesta hinderna men lyckades ta sig över med lite övertalning. 8 fel i en 80 cm-klass låter inge vidare, men det var rena drömmen jämfört med Whoopsis runda... Jag fick inte stoet att gå framåt, hon ville inte röra sig ur fläcken! Efter massor utan övertalning tog hon sig till hinder nummer 7, men då gick det inte längre. Jag fick lämna banan utan att ha tagit mig i mål, på en P&J... Förstå vad pinsamt!!!!

Jag hatar att behöva tvinga hästarna till att hoppa, det är inge kul alls och jag tror inte att någon av dem som satt i publiken tror mig när jag säger att hon går som tåget på hemmaplan... Hade jag vetat att hon skulle förvandlats till Sveriges största stoppkloss skulle jag antagligen inte ha tagit med henne och framförallt inte hoppat 90 cm utan kanske snarare 40....



Tror att W får en liten stjärna i alla fall, han försökte ju! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0