Nu är jag på g igen!

Äntligen har det blivit lite ordning på allt efter min lilla tripp... Internetstickan försvann tydligen i tullen och min blogg har därmed blivit lidande. Aj aj stackars bloggen! Någonting som också tappat gnistan lite efter USA är min kära Iphone... För andra gången har nu abonnemanget spärrats, detta antagligen på grund av att jag nått något form av tak för hur mycket man kan ringa/surfa upp... eller? Skit är det i alla fall... Kan inte ringa eller skicka sms eller lyssna på Spotify eller gå in på facebook (det är värst... haha skojja!)

Men men skit i elektroniken, den lyder aldrig i alla fall! Jag kommer bättre överrens med hästarna. Vi var på Drevinge igår med Spirit, Fabi, Maav och JR. De vuxna skötte sig exemplariskt och var felfria allihopa. JR var lite rädd och rev två, han är så harig ibland lilla pluttisen! Jenny vann :))

Nu ska jag ner och hoppa Fiston, sedan blir det en liten tripp till världens bästa Tessi, har inte träffat henne på typ en månad! OKi bah!



Maavfiu var bäst igår, en 4:e plats blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0