SVÅRKLASSDEBUT!

Idag var jag lite wild and crazy... Jag älskar ju att utmana mig själv och en rejäl utmaning var precis vad jag fick idag då jag och Hijo debuterade i svår hoppning!!

Och jag känner mig ganska nöjd även om vi drog på oss 14 fel. Vi rev hinder nummer 3, lite onödigt då det var ett vanligt räcke som inte var speciellt spektakulärt. Sedan hoppade han som en superstar men tyvärr lite väl högt över 9a, vilket gjorde att han inte räckte till b-hindret. Gång nummer två hoppade han båda hinderna och sedan nummer 10 och 11 med ett nedslag på 11, som var banans sista hinder. Alltså två nedslag och en utbrytning. Det märktes att han fick börja ta i, men det var superkul och med lite rutin kan han nog hoppa runt svår hoppning utan fel :) Fina fina Hijo <3

Moa vann förresten en 1,25 imorse, tillsammans med gammelhästen!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0