Plus i kassan efter en helkväll ute.

Det blev Cliff Barnes igår... igen. Besökte ju Cliffan senast för bara två veckor sedan. Men eftersom det är (eller var?) Evas stammisställe så blev det detta afterski-inspirerade odenplansställe den här helgen också. Och det var kul ju! Drinkar och förfest hos lillasyster Seppänen på Mariatorget först, lite deppigt med Håkan Hellström och gänget på spotify men annars såå! ;). Stannade till stängning och vad jag hittade på efter det är ännu något oklart. CB stänger nämligen redan klockan 01 och jag var inte hemma förrens efter klockan 03...

En rolig parantes är förresten att jag gick plus igår. Hur ofta händer det liksom, att man kommer hem från en utekväll med plus i kassan?? Men igår hände det... Detta på grund av Evas kontakter på Cliff Barnes och min otroliga tur att hitta pengar på gatan, VID TVÅ TILLFÄLLEN!! Okej, jag blev inte ekonomiskt oberoeende av dessa slantar men allvarligt, var det inte lite kul? :) Funderade på att köpa en trisslott idag... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0