Maskerad

Min dator har strulat lite.. eller inte så lite igentligen, den är ju heldöd. Jag får ingen som helst kontakt, inte ett endaste tecken på liv därifrån. Irriterande! Lånar nu istället Mosis dator, det är tydligen den enda som fungerar på Söderby nu...

Hur som helst, jag förklarade häromdagen för Tessi att jag fått en invite från Marne gällande den årliga maskeraden på Stockbergsvägen (tror jag?). Vi började bolla lite idéer om utklädnad och kom fram till att man vill vara rolig och snygg. Men inte anspela för mycket på sex, det blir liksom för sexigt och lite för lite roligt då... Fast man vill ju såklart inte heller vara fulast på plats... hm.

Förra åter var jag ju utklädd till Lady Gaga och det blev riktigt lyckat även om jag och Tessi bestämde vad jag skulle vara bara några timmar före själva festen...! Med en vit peruk och solglasögon vann jag till och med pris för bästa utklädnad, någonting som jag inte kommer att satsa på i år. Den gigantiska vinst-champagnen var nämligen inte så bra för mig.....


Tessi kom hur som helst upp med några förslag:

Nummer 1: Justin Bieber!

Nummer 2: E-type!

Nummer 3: Mona Sahlin!

Nummer 4: Göran Persson!



Hahahah förslagen skulle nog hjälpa mig att bli grymt osexigt i alla fall!! och rolig möjligtvis men den var det det här med snygg...?!

Kommentarer
Postat av: tess

Hahahahaaha..kuuuul...

2010-09-23 @ 16:59:30
Postat av: Sanderdaniella

Site was very helpful. thank you

2011-07-26 @ 11:19:34
URL: http://sanderdaniella.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0