Karlstad

Jag vet. Jag har varit lite frånvarande... Nu är jag här i alla fall. Befinner mig för övrigt i Karlstad och det regnar som alltid här. Men just nu gör det inte mig ett dugg, ligger nämligen i mitt lilla uppskjut under duntäcket och ska snart kolla på Skånefruar. Det smattrar lite på lastbilstaket, men det är nästan bara mysigt. Den enda nackdelen är att framhoppningen blir geggig och tung, ett stort minus såklaart...

Jag är här och tävlar med världens bästa Hijo. Han började med att hoppa felfritt i gårdagens högsta klass, en 1,30. Vi kom på 15 plats av drygt 100 startande. Moa och Maav var också felfria och placerade i den klassen, så tävlingshelgen har börjat bra i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0