Hoppträningsdag!

Idag har jag hopptränat två gånger. I förmiddags med Junior och nu på kvällen med Lina :) Junioren var fin men lite seg, han är ju liksom inte den hetaste hästen i stallet... Lina däremot har lite mer tryck i sig, hon borde nog klassas som näst hetast (efter Hermi som bara måste bli frisk snart, helt sjukt vad jag saknar att träna med henne!!). Båda hästarna var fina men ett extra pluss blev det till Lina som verkligen börjar hitta tillbaka till den så länge frånvarande toppformen, KUL!!

Resultaten från Kvalitén har förresten kommit ut. Junior kom 6:a av 57 stycken som hopptalang. Bra tycker jag eftersom jag vet att han inte visade sig från sin bästa sida i fredags :)



Sweet JR


Kommentarer
Postat av: moa

varför ser han så konstig ut i ansiktet?:S

2010-09-08 @ 16:36:28
Postat av: Malin

Du kan vara konstig i ansiktet!

2010-09-09 @ 10:47:10
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men asså varför är han så vit?

2010-09-09 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0