Hästar och jobb och skola.

Junior och Lina tränade igår. Det blev en Helena-träning som passade perfekt inför stundande kvalitétstävlan. Junior och jag fick ett riktigt bra genrep! Helena tror att vi borde vi kunna hoppa till oss 9-9 om allt stämmer. Det vore ju otroligt bra i så fall!! Men vi får se, mycket kan hända och det är ingen idé att ha för höga förhoppningar även om jag såklart satsar på ett högt betyg...

Unghästarna får en vilodag idag och jag hade därför tid att rida ut en lång tur med Hijo. Sjukt mysigt på morgonen nu när det är soligt men ändå friskt och småkyligt i luften. Ibland har man liksom världens bästa jobb!! På tal om jobb så har jag förresten en ny artikel ute, denna gången i tidningen Equipage...





Blackberry är laddad inför fredagens Kvalitétstävlan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0