Hermi <3


Om jag skulle få önska mig vad som helst, skulle en önskning gällande den här hästen ligga väldigt nära till. Jag skulle nog nästan kunna göra vad som helst för att få henne frisk. Nu har det gått exakt ett år sedan hon ställdes av och veterinärerna har inte fått någon rätsida på någonting verkar det som... Jag saknar henne något enormt, jag saknar att rida henne, jag saknar att tävla henne och att bara rida ut och galoppera med henne, att få skratta när hon brallar så att jag nästan ramlar av. Känslan av att rida in med henne på en tävlingsbana och bara känna hur hon exploderar innan vartenda hinder är oslagbar. Hon är verkligen one of a kind och det är helt sjukt vad jag hatar att alltid lämna kvar henne hemma när vi åker på tävling. Hon är alldeles för bra för att bara luftsa i en hage, alldeles för bra!




Världens finaste Hermione <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0