Orka 4 sidor?

Har precis kommit in efter ett pass med Fabi! Skönt att börja morgonen på ett aktivt sätt om man sedan tvingar sig själv att sitta inne och plugga resten av dagen (som jag gör...).

Alltså jag vet inte om det är något fel på mig... (?) Men jag får varje vecka en uppgift från skolan som ska skrivas hemifrån, och sist på informationspappret står det alltid samma sak med röd text (alltså som ett poängterande att det är extra viktigt): MAX 4 SIDOR! Haha och då är min första tanke - Är det någon som någonsin överskrider 4 sidor på dessa uppgifter?? Personligen är jag glad om jag kommer upp till 2... (Är väldigt noga med radavstånd, mycket text på mitt sidhuvud och en saftig rubrik, allt för att dryga ut de halvtaskiga och korta texterna som jag slutligen fått ihop...).


Haha är jag efterbliven eller?

Kommentarer
Postat av: moha

haha samma här säger jag bara!

2010-10-14 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0