Dagen efter falskt alarm.

Det blev en utdragen men väldigt trevlig förfest/middag igår! Klockan hann bli 01.00 innan vi åkte in till stan, ibland bara flyger tiden iväg... Jag, Ida, Linn och Eva gjorde sedan ett besök på Sture medan Malle och Jenny drog sig hemmåt. På Sture var det bra drag som vanligt, blev dock lite kaotiskt när brandlarmet helt plötsligt drog igång och random partypeople fick sällskap av både brandmän och poliser... Som tur var, var det falskt alarm, kanske någon som rökt inomhus? (Eva oskyldig)

Jag har för övrigt funderat på en sak som blir mer uppenbar för varje gång jag går ut. Jag tror på fullaste allvar att halva Sveriges befolkning är födda år 1989. Det praktiskt taget kryllar av 89or, överallt, och alla är killar! Stört.





Kommentarer
Postat av: Cissi

I Eskilstuna är alla 92or, men de är tjejer, som tar våra killar!

2010-10-17 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0