to live the life...

Det är bara jäkligt bra för tillfället!

Väldigt lyckad ryttargala i torsdags/fredags, tack alla inblandade!

Jag överlevde en 10 timmars arbetsdag dagen efter ryttargalan trots att jag började kl. 06.30!

(Deckade därefter framför idol med världens bästa sistahs kl. 21...)

Hästarna var super idag, extra guldstjärna fick mina fantastiska fuxar Goose och Saidie!

Ikväll blir det barhäng på Globen och imorgon bitti hoppningens bästa föreställning med GP!

Därefter ska jag hoppa världens bästa Hijo och världens bästa Goose <3 Motivation till max!

...Och sedan är det första advent vilket betyder peppakaksbak, pynt och myyys! 

Jag har det bra jag :)


Kommentarer
Postat av: Lauritziqra

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 21:13:07
URL: http://lauritziqra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0