Tävlingsref.

Tävling igår och idag. Fabio och Lina hoppade 1.10 och 1.20 igår och Hijo och Goose 1.20 och 1.30 idag. Hästarna har verkligen skött sig strålande men tyvärr har jag själv inte riktigt gjort detsamma. Resultaten 4, 0, 4, 0, 0, 4, 4, 4 känns lite småtråkiga när man "backar" och hoppar snäppet lägre klasser än vad jag vanligtvis gör... Men men superduktiga hästar som vanligt, får vara glad för det, kunde ju trots allt varit värre :)
     Moa var i alla fall grym tillsammans med sin favorithäst - Mavrick Dica! 6:a i första klassen och 4:a i andra. Med Gancho gjorde hon också bra rundor och debuterade 1,40 med två nedslag - ett godkänt resultat.



Nog med hästar för idag! Nu väntar jag bara in mina pinglor för att sedan svida om till min maskeradoutfit - Hollywoodfru! Bildbevis kommer upp senare ;)




Världens finaste kom 2:a i en klass idag.
Han vann ett träns med diamanter och tyckte att det var för gay...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0