Spontanutgång med otippade ansikten.

Blev en liten spontanutgång...

Efter dagens tävling somnade jag i soffan på Söderby framför Fast and the Furious, åkte sedan hem och åt sushi tillsammans med Moa för att därefter nästan somna igen, då framför Snabba cash. Efter slummring nummer två blev det däremot liv i luckan. Hoppade i en klänning och gjorde en snabbsminkning för att sedan få skjuts till Linn där det dracks rödvin (som jag öppnade genom att trycka ner korken i flaska, eftersom vi inte hade någon öppnare och Linns grannar var lite för sköra för att låna ut en...). Vidare till Sture, dit även Prinsessan Madeleines otrogna exfästman ikväll valde att festa, detta tillsammans med H&M-sonen. Lämnade sedan ett knökfullt Sturecompagni och knallade vidare till White room där vi bland annat träffade Hanna Öhman, bröderna Frykfors och lite otippat Jens Wickström!

Kul kväll som slutade med att en berusad äldre man somnade mitt emot mig, pratade i sömnen och var flera gånger påväg att ta stöd mot Marne som satt på hans högra sida. Haha.


Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig, klockan har blivit halv fem och jag har alldeles strax varit vaken i ett helt dygn. NIIIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0