Snöööö

En ovärd dag! Det var länge sedan jag frös så mycket som idag... Inga tvivel om att alla hästar under 5 år får vila en sådan här dag, 4 hästar att rida räcker gott när det är snöstorm ute. Lina, Goose, Hijo och Fabio var kanonfina allihopa, det var tur eftersom humöret annars gärna tryter när snön till och med tar sig in under longshapsen, håret förvandlats till en snötäckt trasselsudd och hanskarna är så genomvåta att det droppar från dem... 

Eftersom jag lämnade in ett 7 sidor långt skolarbete i söndags är det nu ganska lugnt på pluggfronten, jag har därför idag unnat mig en luugn EM/kväll. Har redan sett en film och vet nu inte riktigt vad jag ska göra. Att ta det lugnt är inte så kul som det låter, det är mest bara tråkigt. Anna är inte hemma och mitt enda sällskap i form av Samantha, lämnade precis byggnaden. En promenad känns inte heller riktigt aktuellt, har fått nog av frisk snöpiskande-storm-luft idag.

Får väll sätta på en film till eller nått.



Fatta 4 månader sedan när kvällarna såg ut såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0