Skrattsjuk gårdagkväll

Jag tror att gårdagens obehagliga inbrott slukade all min energi... Jag var nämligen så sjukt trött igår kväll, och detta visade sig ganska tydligt när jag, Anna och Mattis satt och spelade kort vid 21-tiden. Jag var väldigt tacksam att dra ett skämt för igår då jag skrattade åt allt och ingenting. När vi hade spelat ett antal omgångar var Anna tvungen att göra sig iordning för nattens jobb varpå Mattis säger:

- Ne men om man skulle åka hem och dra en rulle...


När jag hörde Mattis säga det och samtidigt såg Annas chockade ansiktsutryck var måttet rågat, jag kunde inte sluta skratta... Skrattade antagligen även i sömnen och när jag skulle berätta om det för Moa imorse så började jag skratta igen.


(För er som (liksom Anna) inte förstod det så skulle Mattis alltså hem och kolla på en film...)



En bild från midsommarafton i år. Här försökte vi tre sammarbeta...


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja han är ju inget geni precis

2010-11-18 @ 04:59:27
Postat av: Bilalmichelle

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-06-16 @ 08:57:23
URL: http://bilalmichelle.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0