Perukproblem

På lördag är det dags för maskerad igen. Jag vet exakt vad jag ska vara, och behöver en blond peruk som pricken över i:et till min övriga outfit. Ida fick i uppgift att köpa den åt mig då jag inte har haft tid att pallra mig in till stan nu i veckan.
     För att smöra lite skickade jag ett sms där jag skrev snälla snälla snälla, som i Caroline af Ugglas låt, poängterade även detta eftersom hon antagligen annars inte skulle fattat min vinkel. Skrev dock bara Ugglas låt, och hon tolkade det naturligtvis fel.... När vi senare samma dag talades vid sa hon:

- Du kan få köpa en svart afroperuk av Ylva...

- Haha va? Jag ska ha ju ha en blond peruk!!

- Men du skulle ju vara Magnus Uggla....



Haha alltså fy fan va besviken jag skulle blivit om hon köpt ett svart afro till mig när jag i själva verket vill ha ett blont hollywoodsvall ;). Och som om inte det här vore nog, ringde Ida imorse med en tro om att våran granne hade tagit pengarna till peruken som jag hade gömt utanför lägenhetsporten. Som tur var hade hon bara letat på fel ställe... När pengaproblemet var uppklarat sa hon helt seriöst:

- Oki, men jag köper en blond afroperuk då...




Hahah hur svårt kan det vara??! Jag vill ha en blond-jäkla-vanlig peruk!!
(Love you sistah)




har provat afro en gång, kändes sådär...


Kommentarer
Postat av: Moha

haha verkar som ljuset är tänt men ingen är hemma......

2010-11-08 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0