Utnyttjas ej.

I fredags när jag jobbade på Stureplan, kom det fram en människa till mig som jag inte känner alltför väl. En människa som blev överdrivet och tillgjort glad att se mig. Av denna blev jag utfrågad av artighetsfraser för att sedan få frågan, kan du fixa in mig..?

Alltså allvarligt, alla vill väll in som står och trycker utanför? Jag förstod såklart att personen ville in och om jag skulle kunna och vilja släppa in den, skulle jag väll gjort det..?

Jag menar att fråga en sådan grej till en person som man endast löspratat med på någon fest, känns lite oförskämt i mina öron... 

Säger som Anna en sen sommarnatt på White Room när hon fick frågan om hon kunde släppa på en person "som en vän...":

- Haha du, så bra vänner är vi inte... 

OKI BAH!


Kommentarer
Postat av: Cissi

faan, jag som tänkte göra samma sak! ;)

2010-05-04 @ 16:57:31
URL: http://ceciliaferetti.blogg.se/
Postat av: moha

haha skön kommentar av anna...

2010-05-04 @ 22:35:21
Postat av: Malin

Haha men det är en annan sak Cissi! Du är ju liksom min vän :)

2010-05-05 @ 22:00:57
URL: http://sopowerless.blogg.se/
Postat av: Cissi

haha, de ska jag komma ihåg att du har sagt när jag kommer alldeles för full skrikandes och slänger mig om din hals inför hela kön och ber på mina bara knän att du ska släppa in mig..:)

2010-05-06 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0