Soooolig måndag

Nu är verkligen sommaren intågande och man kan verkligen känna lukten av klippt gräs, luftfuktighet och grillad mat. Är det inte underbart?! Hästarna går nakna ute i hagarna för första gången i år så nu äntligen ska de få lite sommarlyster i pälsarna :)

Har för övrigt en ganska lugn, och lite småtråkig vecka framför mig. Det händer inget speciellt förutom att jag har avskedsdag med min klass på torsdag. Jag är väldigt delad inför detta! Skönt att ha klarat av ytterligare en kurs men samtidigt sorgligt att skiljas från en klass som jag har trivts otroligt bra med...

Förutom skolan så kommer jag även att jobba alla dagar utom på söndag. Full rulle kanelbulle!



Sol sol sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0