Söndag!

Jag förtjänade verkligen min sovmorgon imorse! Jobbade ju natt fre-lörd och lörd-sönd, plus att jag startade Junior på Märsta igår också. Tävlingen gick sådär, 4 fel i varje klass, fick även tidsfel i den sista eftersom han pep ut på B-hindret i tvåkombinationen... Var ju det där problemet att hoppa rakt, inte alltid så lätt för en slingrig liten 4åring :P

Idag har jag fem hästar på mitt schema, men det lutar åt att rida fyra och sätta en i skritten, Junior får nog gå i skritten... Har även lovat att laga mat till familjen ikväll (varför ta det lugnt när man kan vara aktiv liksom...), mamma och pappa är nämligen nere i skåne och hämtar hem en ny häst till Moa! Otroligt spännande :D


Ettan Mavrick kommer att få konkurrens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0